Op 7 juni 2026 neemt Bob afscheid als geestelijk verzorger bij Mediant en als voorganger bij de OGH vanwege zijn pensionering.
Bob is op 1 augustus 2017 in dienst gekomen bij Mediant als geestelijk verzorger en vanaf dat moment ook als voorganger bij de Oecumenische Geloofsgemeenschap Helmerhoek (OGH).
Graag willen wij u uitnodigen op 7 juni in de viering van de Oecumenische Geloofsgemeenschap Helmerhoek (OGH) afscheid te nemen van Bob.
U bent vanaf 9.15 uur welkom voor een kopje koffie of thee voorafgaand aan de viering.
De viering zelf begint om 10.00 uur waar Bob de dienst zal leiden.
Direct na de viering wordt er officieel afscheid genomen van Bob. Na het officiële gedeelte is er een receptie met drankje met hapje om persoonlijk afscheid te nemen. Rond 12.30 uur is de afsluiting.
Raad OGH en Mediant
