Binnenkort gaat Bob Wijnbergen met pensioen bij Mediant. Ter gelegenheid van zijn afscheid organiseren we een referaat met als titel: “Zin in de psychiatrie”.

Er wordt stilgestaan bij de rol van zingeving binnen de psychiatrie en bij existentiële vragen die daarbij naar voren komen, zoals identiteit, hoop, verlies en veerkracht.

Daarnaast wordt ingegaan op de betekenis van menselijke ontmoeting en de plaats van geestelijke verzorging in de zorgpraktijk. Vanuit zijn jarenlange ervaring zal Bob Wijnbergen terugblikken en zijn visie delen op dit thema.

Het referaat vindt plaats op dinsdag 12 mei van 16.30 tot 18.00 uur in het Helmertheater. Afsluitend is er gelegenheid om nog even na te praten onder het genot van een hapje en drankje.

De bijeenkomst is vrij toegankelijk voor iedereen die geïnteresseerd is, zowel voor mensen binnen Mediant als voor buurtbewoners en andere belangstellenden.

Van harte welkom,

Silvia Schomaker & Matthijs Wiskerke

Meer informatie en aanmelden: https://mediant.nl/activiteiten/evenement/5-referaat

referaat